Jest to wspaniała forma ruchu wszechstronnie rozwijająca ciało, działająca zdrowotnie  na układ ruchu i relaksująco na psychikę. Poszczególne pozycje i sekwencje z nich wykonywane rozluźniają mięśnie przykurczone oraz wzmacniają te nadmiernie rozciągnięte i osłabione - dzięki temu ciało nabiera równowagi i stabilizacji. 

Fitness joga jest bezpieczną formą ruchu skierowaną do każdego - bez względu na stopień rozciągnięcia - każda pozycja ma wariant podstawowy, lub bardziej zaawansowany. Wiele z pozycji można też zmodyfikować w zależności od dolegliwości ćwiczącego.

TBC (Total Body Conditioning) jest to aerobik o charakterze interwałowym wzmacniającym całe ciało i spalającym dużo kalorii. Zajęcia rozpoczynają się aerobową rozgrzewką podnoszącą tętno, po której następują ćwiczenia z hantlami i gumami w różnych ustawieniach ciała o zmiennej intensywności.

Trening ten zwiększa siłę mięśni, kształtuje piękną, sportową sylwetkę oraz pomaga kontrolować wagę  i redukować tkankę tłuszczową. Wzmacnia układ krążenia i polepsza sprawność układu oddechowego. Wysiłek fizyczny przy radosnej i energicznej muzyce w towarzystwie innych ćwiczących stymuluje endorfiny poprawiające samopoczucie, przez co trening staje się dobrą zabawą.

Zajęcia pilatesu polegają na wykonywaniu precyzyjnych, powolnych i kontrolowanych ruchów wykonywanych w rytm oddechu przy spokojnej muzyce.

Trening rozbudza w ćwiczącym świadomość ciała, uczy  angażowania podczas ćwiczeń mięśni położonych głębiej, często osłabionych, co przyczynia się do złej postawy, złych wzorców ruchowych i bólu. Regularny trening pilatesu wydłuża mięśnie, wysmukla ciało, przez co ćwiczący nabiera sylwetki tancerza.

Step - aerobik to połączenie zabawy i tańca z modelowaniem sylwetki i spalaniem kalorii. Ćwiczenia polegają na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia o regulowanej wysokości. Głównym celem zajęć jest nauka podstawowych kroków, łączonych w proste układy choreograficzne.

Zajęcia te sprawiają dużą przyjemność osobom, które lubią tańczyć i bardzo dobrze wpływają na poprawę koordynacji ruchowej. Mimo, że jest to świetny trening wzmacniający dolne partie mięśniowe i poprawiający wydolność, step nie jest zalecany osobom z problemami z kręgosłupem i kolanami.

Nie przepadasz za zajęciami grupowymi? Skorzystaj z treningu indywidualnego. Instruktor, na podstawie wcześniejszej rozmowy z Tobą, dobierze odpowiedni zestaw ćwiczeń i - ćwicząc z Tobą - będzie nadzorował trening.

Zajęcia indywidualne cieszą się dużą skutecznością, ponieważ instruktor może skupić się tylko na ćwiczącej, urozmaicać trening, dobierać takie formy ruchu, aby były one zarówno przyjemne, jak i efektywne. Ćwicząc sam na sam, można też łatwiej dostrzec i wyeliminować błędy u ćwiczącej.

Jest to forma zajęć dedykowana dla wszystkich seniorów, którzy pragną zachować sprawność układu ruchowego, zmniejszyć bóle stawów i mięśni i podnieść poziom endorfin.

Gimnastyka rozpoczyna się kilkunastominutową rozgrzewką, przygotowującą mięśnie i stawy do właściwej części zajęć, która obejmuje ćwiczenia wzmacniające z hantlami i gumami, ćwiczenia stabilizujące stawy i kręgosłup. Całość zakończona jest świadomym rozciąganiem mięśni.

Fit ball to forma fitness obejmująca zestaw ćwiczeń z użyciem małych i dużych piłek. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, która ma na celu uelastycznienie ciała i pobudzenie dużych grup mięśniowych, po której następuje główna część zajęć, uruchamiająca małe i głębokie mięśnie.

Piłka wykorzystywana w treningu stanowi podłoże niestabilne i przez to pracują głębokie mięśnie w ciele - te, które często nie są wykorzystywane przy innych ćwiczeniach. 

FITNESS JOGA

FIT BALL

PILATES

TBC

STEP

GIMNASTYKA DLA SENIORÓW

TRENING INDYWIDUALNY